tisdag 27 december 2011

God fortsättning

...Här har vi haft en mycket bra jul med mat, godis och klappar.
Min ledighet efter jul var tyvärr inte lång utan redan annandagen var jag på jobbet igen, men det är härligt med rusch och mycket kunder!

Visar här bild på julklappar som skickats till min vän L, näsduksfodral och sydd mössa.
Härligt med tyger som ser hemstickade ut, då slipper jag leta fram stickorna ;)

I Oktober kom mina nya namnlappar men jag har alldeles glömt bort att visa dem närmare...men den uppmärksamme kanske har sett dem på plaggen ändå :)
Jag har som många andra beställt lappar från 3exter, de är mycket hjälpsamma och har fantastisk service!
Efter mycket vånda ändrade min märkning från Smilla till Smillas ateljé.
Jag gillar verkligen att ha de dubbelvikta så de blir snygga att sy fast i sömmen...
tur jag beställde mååånga :)

3 kommentarer:

  1. Jag var helsäker att du skaffat en stickmaskin, skämdes över hemstickade sockar som skickats med posten! Mössan är invigd och uppskattas, täcker öronen så man slipper frysa. Det fina näsduksfodralet ( som D tänkte skulle passa lika bra som mobilfodral)står bredvid julgranen och ser väldigt fin ut! Kram på er! /L och D.

    SvaraRadera
  2. God fortsättning. Roligt att du är nöjd med dina namnlappar. Jag har tänkt beställa flera gånger men jag kan aldrig bestämma mig för hur de ska se ut, men en vacker dag så...

    SvaraRadera
  3. Kul med ett tyg som ser ut som om man tagit fram stickorna:-)

    SvaraRadera