tisdag 24 januari 2012

Namnapplikation

Så var det dags igen för en namnapplikation till en av dotterns kompisar, på en Onepice förstås. Jag har alltså inte sytt hela dressen, det har Emas farmor gjort.
Jag fick göra applikationen efteråt. Jag gillar att göra applikationer, men det här med att sprätta ett redan sytt plagg och få runt en Onepice i stl 146 i maskinen är lite bökigt. Det gäller att inte ha en massa småsaker liggandes på sybordet...jag hann riva ner både sprätt, spolar och papper på golvet :)

 Hoppas att tjejen blir nöjd!


Här är en suddig bild på hela dressen, jag tror att tjejen var lite ivrig med att få dit sitt namn för jag fick Onepicen använd och lite smutsig ;)
Men inte gör det mig något men därför ser den lite tråkig ut på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar