lördag 14 januari 2012

Påfyllning i sonens garderob

I början av December påbörjade dessa byxor, men med när de var ihopsydda och bara mudden saknades så blev de liggande. Men så när jag sydde byxorna i förra inlägget fick jag även klart dessa. Tröjan har sonen ärvt efter storasyster men det var inte poppis att använda en helvit tröja så jag gjorde en applikation så den matchar till byxorna.
Tyget inhandlades på Syfestivalen i höstas...sonen valde det själv, och jag är inte så förvånad att det blev ett tyg med bilar :)
Sonen nöjd och jag mycket nöjd över att ha fått de klara tillslut....

3 kommentarer:

  1. Jättefint set! Smart med bilapplikationen, här är bilar oxå väldigt populärt :-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt set! Vad fint bilapplikationen piffade upp den vita tröjan. Gillar att fickorna är randiga, ökar ju även matchningsmöjligheterna!!

    SvaraRadera