fredag 27 september 2013

1 timmes sömnad




Jag är så nöjd!
För ca 4 ½ år sedan köpte jag ett tyg till sängöverkast. Det behövde bara fållas.
En sida fållades då, sedan hände något så att jag var tvungen avbryta sömnaden. 
Jag bäddade med sängöverkastet "så länge" och skulle fortsätta sedan.
Det blev i veckan.
Det är för mig en gåta hur jag kan skjuta upp något så enkelt i 4 ½ år!!
1 timme tog det att färdigställa.
Under dessa år är sängöverkastet tvättat flera gånger och varje gång har samvetet gnagt i mig när jag lagt på det på sängen och klippt de trådarna som blivit i tvätten.
Men nu är det färdigt, nu får det hänga med i minst 4 ½ år till så att tiden som klart i alla fall blir lika länge som det ofärdiga.

1 kommentar:

  1. ja, visst är det märkligt att endel saker aldrig blir av... klapp på axeln till dej!

    SvaraRadera