tisdag 2 augusti 2011

Idag har vi firat en 5-åring..

Min lilla grabb fyllde idag 5år. Väntan har varit lång och så även önskelistan :)

I de mjuka paketen blev tre tröjor, det var även tänkt byxor men sommaren är så trevlig så jag prioriterade bad och annat istället.
Kläder stod ändå inte högst upp på önskelistan så jag fyller på med byxor närmare hösten...
Fotona är mycket snabbfotade, så ni får stå ut med både skrynklor och skeva bilder....
 Moln och landskap, inga nyheter i tygvärlden, men ack så fina!
Modellen är mitt vanliga mönster,
dock glömde jag lägga till sömsmånen i halsen så jag fick göra  mudd istället för bandkantning :(

Till Jurrasic gjorde jag som många andra och tog bandkantningen oragne
(då kom jag ihåg att lägga till sömsmånen)
Tyget är så snyggt!!

Jurrasic-tröjan åkte på direkt, här är födelsedagsbarnet i fullfärd med att blåsa ut ljusen i tårtan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar