onsdag 1 februari 2012

Ledig dag och trevlig post!

Idag är jag ledig, det är så härligt med en ledig dag mitt i veckan!
Jag hade stora planer för förmiddagen då jag tänkte sy tre hissgardiner men hittills har jag inte ens tittat på symaskinen...det är ju så skönt att bara vara hemma och plocka med tvätt och disk i lugn och ro.

Sedan vid lunchtid kom posten...
så kul med vårinspiration!

Jag gillar verkligen att sitta i soffan och bläddra i tidningar och kataloger
 så risken är stor att jag sätter mig en stund och att gardinerna får vänta tills ikväll.

Men först vill sonen att vi ska leka med bilar, så soffan får vänta en stund till.....

2 kommentarer:

  1. de där tidningarna ligger och väntar på mej... ska bli härligt att kika lite!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbar danskläder. Har du en folieskärare till bokstäverna?

    SvaraRadera