onsdag 18 januari 2012

Halvfabrikat

Har sett att det på flera bloggar har dykt upp plagg med påstrukna glitterapplikationer... Jag blev nyfiken och Otygligt var så snäll att jag fick hemskickat en liten provbit.
Jag vill testa att tvätta det några gånger innan jag beställer mer, men det ser ut att sitta fint.
För att inte lägga ner för mycket arbete så tog jag en baströja från H&M och strök fast glitterfilmen på.

Nyttjade min provbit till max :)


Stjärnorna är icke symmetriska, men det får duga som test.


Dottern tyckte det blev coolt och har beställt namntryck, danskläder och lite annat...
Jag anade att hon skulle gilla detta :)

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar inne hos mig! 24 mattallrikar ! WoW! Om du får chansen att ta kort på dem någon gång så kan du väl visa mig... jag är jättenyfiken på den färgställningen eftersom jag aldrig sett den själv.
    Även om du inte vill ha dem just nu så kanske du ändrar dig om ett par år... man vet aldrig ;-)

    Ha en trevlig helg! / Lotten

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, jag blev jättenöjd med sjalen. Busenkelt, men ändå ganska mycket utdelning liksom.

    Gillar byxorna i förra inlägget. Har också planer på att testa såna fickor! :)

    SvaraRadera