fredag 28 oktober 2011

Lite fix på en Onepice och vinst!

Onepicen jag sydde till dottern har gett många postitiva komentarer och många kompisar har framförallt påpekat att det är cool med namnapplikationen.
En av kompisarna hade en heldress som hon undrade om jag ville sy dit hennes namn på. Det fixade jag. Enkelt att bara sy på bokstäver men krångligt att ha en hel Onepice i symaskinen.

Och min kära vän L..jag vet..
mycket praktiskt med ett litet kort namn ;)


Och sedan måste jag få berättta att jag vann en av Karinottilias biljetter till Syfestivalen!!
Jippi!!
Jag hade inte innan bestämt om jag skulle åka
men nu ska jag förstås iväg och hela familjen ville med....
mysigt avslut på höstlovet!

5 kommentarer:

  1. Jag kan förstår dilemmat med en hel OP i maskinen :D. Hoppas att du och familjen får det trevligt på syfestivalen.

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni kommer! Då ses vi!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad kul med vinst, grattis! Fin OP också, jag drar mig för applikationer med gör det oftast ändå när nån ber mig.

    SvaraRadera
  4. Grattis, vad roligt! Fint det blev med applikationerna, det är något som jag inte har prövat på än ;-)

    SvaraRadera
  5. himla snygga applikationer du gör!

    SvaraRadera