torsdag 16 augusti 2012

Även dockan måste sova fint

Jag fick en beställning av en vän, hennes 2-åring skulle få dockvagn i födelsedagspresent och då behövdes det sängkläder till den, samt till docksängen och sen blev det även en gardinkappa och en prydnadskudde till lilltjejen.

Tyget har min vän köpt, jag vet inte var. I docktäckena har jag ett lager plattvadd och i kuddarna har jag vikt vadden tredubbel, eftersom dockor inte brukar ha så mycket hals så hoppas jag det räcker. Vår Egon/Tito som provligger på bilden låg iaf bra på kudden och klagade inte heller på komforten ;)

Jag brukar ju säga att man kan aldrig få för mycket prickar och det stämmer verkligen i detta projekt, rosa + prickar blir sååå fint tillsammans!!

1 kommentar:

  1. helt sant... rosa&prickar blir alltid fint!
    Dockan ser ut att stortrivas tycker jag...!

    SvaraRadera