torsdag 4 november 2010

Gårdagens shopping..

Igår var första gången jag var förbi Jofotex, det fanns många fina tyger där ;)
Mannen och svärmor hamnade på caféet, sonen och dottern satt i lekhörnan och jag suckade mig lycklig bland tygerna :)

Jag handlade en gammelrosa jogging och gammelrosa stickat tyg som ska bli en kofta till mig.
Sedan valde sonen dessa,kanske med lite vägledning av mig :) :):)

Till tröja


Och en till tröja..


och knallgrön veluor till byxor
Limegrön plysch, limegrön velour, limegrön trikå

dotter valde först två olika paljetttyger, förståss :)
Sedan blev det denna till en tunika
siffror, nummer, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0, trikå, mönster, mönstrad, mönstrat, mönstrad trikå, lila, cerise, svart

och så valde hon en enfärgad kornblå trikå också till tunika.

                         (bilder lånade från Jofotex.se)

Det är tur att jag inte har vägarna förbi så ofta, faaarligt roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar