tisdag 9 november 2010

Julpyssel

Lite julpyssel har jag och dottern börjat med, dessa är inte riktigt klara utan ska dekoreras med band för upphängning samt eventuellt lite pärlor och grejs. Dom är tänkta till dagis- och skol-personal. Dottern har format hjärtan och jag sytt låånga tunnlar av organsa.
Eftersom att jag är svag för prickar så var jag tvungen att prova det småprickigt tyg med, och det blev bra tycker jag.



Nu närmast så ska jag fixa en 9-årspresent samt sy en beställning på en Lego-påse.

3 kommentarer:

  1. jätte fina hjärtan.. Sånna röda skulle min gran behöva i år :))) / E

    SvaraRadera
  2. Det kan ordnas till en billig penning, jag har material så det räcker till mååånga hjärtan. Hör av dig om du vill att jag ska göra sånna åt dig :)

    SvaraRadera
  3. Instämmer, perfekt att ha i granen. Tar inte mkt plats heller när man ska plocka undan allt igen. Förresten, jättefina!

    SvaraRadera