söndag 19 december 2010

Barbie-kläder

..har det producerats idag.
Jag har tidigare sagt att jag _inte_ ska sy så små pillriga saker. Men nu så önskade sig min systerdotter barbie-kläder och jag tänkte att jag prova iallfall och det var riktigt kul!!
Det är dock inga extra stickningar och snyggheter men fållat och pillat har jag gjort.
Egna dottern blev intresserad så två av setten är till hennes dockor medan ett ska vidare i julklapp.
Sedan har jag sytt lite mer, men jag tänker inte avslöja allt idag :)

2 kommentarer:

  1. hjälp så pilligt...jag tror jag skulle bli galen! jag förstår att din dotter ville ha dem, de ser jättefina ut!
    ang att stå på marknad så kan du ju ta kontakt med kommunen i din stad för att kolla vad de ha att erbjuda, den 2-dagars julmarknad jag deltog i nu i helgen var gratis att stå på tex =)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Så fint men hu så pilligt. Ha en god jul!

    SvaraRadera