lördag 11 december 2010

Långt mellan inläggen...

...är det nu. Jag fortsätter med julklappssömnaden. Så jag tänker inte bjuda på några bilder idag heller..
Men nu är det bara några saker kvar..
Hinner jag så syr jag några plagg till mina egna barn, men det är inget som är tänkt som julklappar så troligen blir de inte gjorda förrän efter jul.

Idag har vi varit på köpcentrat utanför stan, tyvärr var det några fler kunder än vi där *pust* ;) men när vi var klara kunde vi kunde stryka ganska mycket på julklappslistan så det var värt alla köer. Och jag fick en mycket välbehövlig klippning!

Imorgon blir det lugnare med skridskoåkning i goda vänner lag, härligt med trevligt sällskap och frisk luft!!



 

2 kommentarer:

  1. Det blir som hemma hos mig.....sömnaden går före bloggandet :D

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på att se bilder på julkalppar senare!!

    SvaraRadera