tisdag 28 december 2010

GOD FORTSÄTTNING!

Nu är det långt mellan inläggen igen, anledningen är förståss julafton och alla saker som då tillkommer. Jag har även jobbat två dagar, men nu är jag ledig ett par dagar!

Eftersom att detta är en syblogg så måste jag få visa två av dom klapparna som tomten hade med sig till mig :)

Denna Singer 14SH754 fick jag av mannen!
 Jag hade önskat mig en overlock i födelsedagspresent till våren (fyller jämt då),
så att jag skulle få en redan nu var totalt överaskande!!
Ska sy mitt första plagg på den så fort jag har avslutat detta inlägg :)


Sedan fick jag detta presentkort av min syster!
Heldag på syfestivalen tillsammans med syrran, härligt!!!
Varken hon eller jag har varit där tidigare så det ska bli riktigt skoj..
och kanske dyrt :)

2 kommentarer:

  1. Vad SNÄLL du måste varit när du får så fina preseneter!! ;)
    Superkul med ny maskin, grattis!

    SvaraRadera
  2. Ja, det har jag inte tänkt på men det är nog därför såklart ;)

    SvaraRadera