onsdag 8 juni 2011

Ett roligt litet paket kom med posten

                                        Det var mina visitkort!
 

Jag beställde förstås från vistaprint, de är lite mörkare och mer bruna i tonen än på denna inskannade bild. Jag är jättenöjd!
Samtidigt så blev jag inspirerad att ändra lite här på bloggen, jag är inte helt nöjd men jag provar ett par dagar så får vi se...

Egentligen ska jag inte pillra med det nu utan sy, sy och sy innan jag beger mig norrut. Dagarna bara springer iväg och många dagar tillbringas ute, härligt men det försenar mina sömnadsplaneringar :)

Jag hoppas på lite dåligt väder om ett par veckor, jag fick nämligen idag ett uppdrag att göra lite ändringssömnad på en brudklännig. Har även lovat att trixa lite med en tärnklänning till samma bröllop. Men det ligger som sagt lite längre fram i tiden.

2 kommentarer: