måndag 30 maj 2011

Så roligt..

Jag har fått en award av Oh Yaeh Baby, tack snälla du!
När man får denna award så ska man berätta 8 personliga saker om sig själv samt skicka vidare den till 5st bloggar med mindre än 100st följare.

Mina personliga avslöjanden:

* Är från Norrbotten
* Bor i Närke
* Vill egentligen bo vid havet!
* Älskar choklad.
* Har världens roligaste jobb där jag jobbar med textilier hela dagarna.
* Är inte med i Facebook
* Gillar att titta på "meningslösa" tv-program som Arga snickaren, Mamma byter bo mfl..
* Är mest effektiv på kvällen

Jag skickar vidare denna award till dessa inspirerande bloggerskor...

1 kommentar:

  1. Åh tack snälla du! Bättre sent än aldrig, men jag såg det först nu. Och kan ärligt erkänna att din blogg är väldans nyupptäckt för mig. Lade till din i bloglovin senast för någon dag sedan bara. Gillar det jag ser ;-)

    SvaraRadera